Deel uw ervaring!

Uw mening word gewaardeerd! Bent u ook zo tevreden over CompUnit? Laat het ons weten door het onderstaande formulier in te vullen





    Gerda Dinkeloo

    Hoi Martijn

    Hiep hiep hoera computer gemaakt en doet het weer prima Dank hier voor

    Gerda Dinkeloo

    Huib Rufi

    Fantastische service!

    Roland

    Kwam weer eens niet uit een probleem met mijn pc. Ik heb er niet zoveel verstand van. Werd echter op een rustige en vriendelijke manier geholpen. Zal er zeker de volgende keer weer naar toe gaan.

    Roland

    Charlotte

    Ik had last van veel schreeuwerige reclames op internet. Compunit raadde me aan om mijn laptop (die ik pas 3 maanden geleden nieuw had gekocht) na te laten kijken op virussen: zij hebben er maar liefst 248 afgehaald!! Meteen werd me geadviseerd om Eset als nieuwe virusscanner op mijn laptop te zetten omdat deze veel meer bedreigingen en virussen tegenhoudt. Blijkt dat Eset ook nog goedkoper is.
    Helemaal super, ik ben zéér tevreden met het resultaat: ik heb gelukkig geen last meer van die hinderlijke reclames.
    En je kunt altijd even bellen met een probleempje, dat is ook erg prettig.

    ‘Jongens’ van Compunit: hartstikke bedankt!

    Simon Brandberg

    Ik ben al lange tijd een trotse eigenaar van een groot formaat Sony Vaio: VGN-AW11Z / 18.3 inch notebook.
    Dit was enkele jaren geleden een top-model van sony. En nog steeds heeft het prima specificaties: (HD-scherm etc..)

    Helaas startte deze machine niet meer op.
    Heb ‘m als eerste opgestuurd naar Microfix in Leiden. Helaas ze konden ‘m enkel repareren door het vervangen van het totale moederbord. ‘A 675 Euro.

    Gelukkig heb ik voor gekozen om dat niet te doen en deze notebook hier bij CompUnit binnen te brengen. Wat een fantastische service en resultaat! Voor €195 was deze machine weer helemaal in orde! Host-controller is vervangen.

    Hier een zeer tevreden klant. Fijne persoonlijke aanpak.

    Dyon

    Het scherm van mijn iPad was zeer snel weer gemaakt en hij ziet er weer uit als nieuw! Ik ben er enorm blij mee, en nogmaals hardstikke bedankt!
    Dyon

    Leo

    Beeldscherm van mijn laptop was kapot binnen 1,5 uur gerepareerd tegen redelijke prijs zeer vriendelijk personeel

    Joop Luijcx

    Had problemen met mijn harde schijf en deze had +/- een dag of 10 bij een andere “winkel” gestaan met als gevolg 0,0 resultaat. Via via kwam ik uit bij “deze mannen” en binnen 24 uur was het/mijn probleem verholpen. Ook had ik het idee 😉 dat er naar mij geluisterd werd. Nogmaals hardstikke bedankt en van mij krijgen jullie een dikke 10+. Ik zou bijna zeggen tot het volgende probleem….printertje??

    Ad en Mia

    Wij vielen bijna om van verbazing toen wij zoveel lovende reacties zagen in het gastenboek.
    Maar nu wij zelf ervaren hebben waarvoor Martijn staat en waarmaakt, sluiten wij ons graag aan bij alle andere reacties !!!!!!!!!!!
    Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

    yvonne

    geweldig supersnelle service zeer erg aan te raden dank jullie wel groetjes yvonne

    Antoon en Desiree de Jong

    Een nieuwe Canon Pixma MG 5350
    printer besteld.Dinsdagavond
    is Martijn geweest om printer
    te installeren ( Heeft ook de oude printer mee genomen )
    Bedankt,bedankt.
    Namens Antoon en Desiree de Jong.

    Hilde

    Goede ontvangst, snelle service en altijd een oplossing. Persoonlijk vind ik dit staan voor 5 sterren, had ik er meer kunnen geven had ik het ook gedaan

    Groetjes
    Hilde

    Nimbus Kunststof

    Zeer goede service en dienstverlening dit bedrijf krijgt van mij een absolute 10+ waar vind je dit nog heden ten dagen.
    Staan altijd direct voor je klaar nogmaals top service!

    Daphne van der Boor

    We zijn weer helemaal blij met onze laptops, goed speurwerk verricht tegen de elektriche schokjes van mijn dochter’s Dell notebook.
    Bedankt voor jullie prima service!

    Harry Seriese

    Helemaal trots met mijn nieuwe Asus laptop. eenmaal thuis aangekomen doet mijn email het niet. Geen probleem toch zou je denken, even Asus bellen en het zou zo opgelost zijn….2,5 weken verder.. en je raad het al niet opgelost. En het bedrijf waarbij ik de laptop had gekocht zei: “Gebruik je mobieltje dan maar” bedrijfsmatig heb ik 8 email adressen, dus n zeer vreemd advies. Maar HET KAN WEL, Martijn Timmer lost mijn probleem in no time op. Toen ik vroeg wat de kosten waren: zei hij dat dit niets voorstelde en dat dit mij niets gaat kosten. Waar maak je dit nog mee, Martijn, helemaal TOP en onwijs bedankt.

    Harry